آرشیو شماره‌های مجله

آرشیو شماره‌های مجله
لطفا برای دریافت شماره‌های مجله روی عکس کلیک کنید

۱۳۹۲ مرداد ۱۴, دوشنبه

بهترین چیز تو زندگی من، تو هستی

فرهنگسرای اقلیت (شماره سوم، دی و بهمن91)



بهترین چیز تو زندگی من، تو هستی (the best thing about me is you)
خواننده : ریکی مارتین
ریکی مارتین خواننده 42 ساله و متولد پورتوریکوست. این خواننده برنده ی جایزه Grammy پس از شایعات فراوانی که پیرامون زندگی خصوصی و گرایش جنسی اش بود، در سال 2010 در وبسایت رسمی اش نوشت : « من با افتخار میگویم که من یه مرد همجنسگرای خوشبخت هستم... .»
این موزیک ویدیو از آلبوم نهم ریکی مارتین می باشد که پس از آشکارسازی او ضبط شده. این آهنگ در سال 2011 در رتبه نهم فهرست billboard در بخش آهنگ لاتین پاپ قرار گرفت. این ویدیو همچنین نامزد دریافت بهترین موزیک ویدیوی کوتاه در مراسم latingrammy award در سال 2011 شد.
تاثیر آشکار سازی ریکی مارتین را در این ویدیو به وضوح میبینیم. شعر این آهنگ درباره عشق، برابری انسان ها و لذت بردن از لحظه‌های زندگی است. اکثر منتقدان انرژی مثبت جاری در شعر این آهنگ و همچنین ویدیوی آن را ستوده اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر