آرشیو شماره‌های مجله

آرشیو شماره‌های مجله
لطفا برای دریافت شماره‌های مجله روی عکس کلیک کنید

۱۳۹۲ شهریور ۱۴, پنجشنبه

امشب کجا بخوابم؟!

باشگاه نویسندگان (شماره چهارم، اسفند91، فروردین92)


هرشب نگران آینده رنگین کمونی سابق اما طوفانیِ الانمونم
جواب خونه و فامیل که سراغتو ازم می گیرن چی بدم؟
یاد آوازایی که واست می خوندم. یاد تخت و سیگارای مثل همِمون بخیر
امشب کابوسا اجازه خواب ندادن
ترس شب نخوابیدن از اینکه دیگرانو جای تو جا می زنم تنمو می لرزونه
حس غم کل وجودمو می گیره
درست مثل وقتی که هیچ کس با بهترین موزیکم نمی تونه برقصه
هیچ موسیقی دیگه مارو به هم نمی رسونه

پس دیگه فقط برای خودم آواز می خونم. زندگی همینه
صبح بیدار شم و فکر کنم که امشب کجا بخوابم؟
کجاس که فکرتو از کله پوکم بیرون می کنه؟
سر سنگین اما پوکی که جز یاد تو چیزی توش نیست
یاد تخت بغل پنجره که بارونش تو صورتم می خورد یادم نمی ره
آرامش زندگیم آونجا بود.

همه جا هستی و هیچ کس جز من نمی بینتت
اما انگار امشب نیستی و خدام نمی تونه جاتو پر کنه
پس امشب بغل دری که نمی دونی تو کدوم جهنمه می شینم و انتظارتو می کشم
یاد حرفا و گریه هات بعد شکست
یاد التماسات واسه اینکه ترکت نکنم
یاد بوسیدن چشمت و از چشمت افتادن

یاد جنگیدن برای تو در مقابل عشقم
یاد ترک همه به خاطر تو بخیر
حالا چی شدم؟ از همه مونده و از تو رونده
اولین صحبت تلفنی قبل دیدار و خنده های از ته دلت به چرت و
پرتای من
اولین دیدار و سردی هوا
پالتوی بلند با کوتاهت. عینک مسخره من با آستینای بالا زده کت
قرارای 6 صبح زیر پل و جاده طولانی
کی می رسیم گفتنای من
خونه قدیمی و پر عشقمون. همون خونه ای که صدای کلید برق همسایشم میومد
همون خونه ای که ساعت 3 صبح با طبقه بالاییش واسه صدای بلند فیلم هندیشون دعوا کردم
اولین رقص دو نفره
اولین شب جایی خوابیدن
همش تموم شد

پس دیگه فقط برای خودم آواز می خونم. زندگی همینه
صبح بیدار شم و فکر کنم که امشب کجا بخوابم؟
کجاس که فکرتو از کله پوکم بیرون می کنه؟
سر سنگین اما پوکی که جز یاد تو چیزی توش نیست
یاد تخت بغل پنجره که بارونش تو صورتم می خورد یادم نمی ره
آرامش زندگیم اونجا بود

راستی امشب کجا بخوابم؟!

بازیار

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر