آرشیو شماره‌های مجله

آرشیو شماره‌های مجله
لطفا برای دریافت شماره‌های مجله روی عکس کلیک کنید

۱۳۹۲ دی ۲۰, جمعه

معرفی سریال: خانواده‌ی فاستر

فرهنگسرای اقلیت (شماره پنجم، اردیبهشت و خرداد92)



پخش درام آمریکایی ِ«خانواده فاستر» كه از سوم ژوئن 2013 میلادي شروع شده تاكنون با استقبال مخاطبان و نظر مثبت منتقدان مواجه شده. صاحبان شبكه اميدوارند كه با افزايش تعداد بينندگان، پخش اين سريال براي فصل‌هاي بعد هم تمديد شود.
این مجموعه که توسط «جنیفر لوپز» و کمپانی تولید فیلم وی موسوم به «نویو ریکن» تهیه و پخش شده است، راوی زندگی خانواده‌ی «فاستر» است که مشغول پرورش فرزندان خود هستند.
«خانواده ی فاستر» سریالی جذاب و در ژانر درام است که دغدغه‌های یک خانواده‌ی چند ملیتی را در قالب برنامه‌ای یک ساعته به تصویر میکشد. در این فیلم، «لنا آدامز» و «استف فاستر»؛ زوجی همجنسگرا(لزبین) و با ملیت‌های متفاوتی هستند که با هم ازدواج کرده و مشغول بزرگ کردن 3 فرزند خود در منظقه‌ی «میشن‌بي» واقع در «سن‌دیگو»میباشند. 
خانواده‌ای با دو مادر «استف فاستر» (با بازی تری پولو) افسر پلیس دلسوز داستان است،که در کنار «لنا آدامز» (با بازی شری سوآم) که یک معاون مدرسه است؛ خانواد‌ ای صمیمی و دوست‌داشتنی را همراه با فرزند خونی استف از ازدواج قبلی وی؛ «برندان» (با بازی دیوید لمبرت)؛ «ماریانا» (با بازی سیرا رامیرز) و «جیزس» (با بازی جیک تی آستین) تشکیل داده است.
این سریال تلویزیونی توسط «جنیفر لوپز» تهیه، و توسط «بردلی بردوگ» و «پیتر پیگ» کارگردانی شده است. البته این دو تن در نویسندگی این مجموعه هم همکاری داشته اند.
ایلیا


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر