آرشیو شماره‌های مجله

آرشیو شماره‌های مجله
لطفا برای دریافت شماره‌های مجله روی عکس کلیک کنید

۱۳۹۲ دی ۱۹, پنجشنبه

معرفی ترانه: All American Boy

همه‌ی پسران آمریکایی
فرهنگسرای اقلیت (شماره پنجم، اردیبهشت و خرداد92)



Steve Grand به عنوان اولین خواننده‌ی گی در سبک کانتری شناخته شده است. در حالیکه سبك موزیک استیو پاپ/راک هست اما آهنگ All-American Boy استایلش و متن آهنگ که مثل تعریف کردن داستان هست، به عنوان یک آهنگ کانتری به حساب میاد. متن این آهنگ و آهنگ سازی توسط خود Steve  بوده.
استیو  23 سال سن داره و در شیکاگو زندگی میکنه. از 11 سالگی شروع به نوشتن موزیک کرد. اما تنها موزیک اوریجینالی که از خودش منتشر کرده All-Amercian Boy هست که با متنی زیبا و ویدیویی دردناک که خیلی‌ها باهاش ارتباط برقرار کردن کار اصلی خودش رو آغاز کرده. موضوع این اهنگ و ویدیو علاقه داشتن یک پسر به یک پسر هست. موزیک ویدیوی این آهنگ در مدت 1 هفته بیش از 1 میلیون بار در یوتیوب دیده شد. قضیه ویدیو اینه که یک پسر گی (استیو) از یه پسری خوشش میاد اما وقتی که دیگه این احساسش رو بروز میده و اون رو در یک دریاچه میبوسه، اون پسر با عقب کشیدن خودش میفهمونه که گی نیست اما بعد از اون رابط‌ش رو با استیو قطع نمیکنه و اون رو درک میکنه! این چیزیه که استیو میخواد از مردم جهان تا گی‌هارو درک کنن و چقدر عذاب بدیه که یک پسر از پسری دیگه خوشش میاد و اما نمیتونه اینو بهش بگه از ترس اینکه طرف گی نباشه یا اگرم گی نباشه باهاش بد رفتار کنه...
استیو حتی در کلیساها هم اجرا میکرد و تا مدتی بعد از اینکه معروف شه در یک بار در شیکاگو اجرا میکرد اما الان به خاطر بیشتر شدن طرفدارهاش جای کافی اونجا نیست. قبل از اینکه استیو به Steve Grand تبدیل شه با اسم Steve Starchild چند تا آهنگ رو هم کاور کرده بوده و تو یوتیوب قرار میداد! که معروف‌ترینشون کاور از آهنگ You And I لیدی گاگا هستش. استیو خودش از طرفدارهاي گاگا به حساب میاد و اون اوایل که Poker Face منتشر شده بود از گاگا خوشش نمیومد اما وقتی اجرای  Paparazzi در ام‌تی‌وی 2009 رو دید تحت تاثیرش قرار گرفت و حتی از دلایلی که باعث شد استیو به خودش بیاد و موزیک جدی بسازه گاگا بود! علاوه بر لیدی گاگا، استیو از کسایی که الهام میگیره میشه به این خواننده‌های بزرگ اشاره کرد:
Bruce Springsteen, Billy Joel, Elton John و John Lennon !
استیو مثل لیدی گاگا، التون جان و بیلی جوئل پیانیست خوبیه.
استیو در بچگی از اینکه گی بوده همیشه ناراحت بود که والدینش رو ناامید کرده از خودش! مامان باباش حتی اون رو برای درمان بردن و این درمان به مدت 5 سال طول کشید، اما باز تاثیری نداشت و استیو هنوز همونی هستش که بود! چون این چیزا ذاتی هستن و نمیشه تغییرشون داد! ولی حالا مامان باباش به استیو افتخار میکنن به خاطر موفقیتش و اینکه چقدر مردم تونستن باهاش ارتباط برقرار کنند و داستان‌های زندگیشون رو باهاش درمیون گذاشتن!
ناگفته نمونه که استیو در سال 2010 با اسم Steve Chatham در کار Modeling بود!
به اونایی هم که از Steve خوششون میاد اینو بگم که یکی از طرفدارای ایرانیش واسش نقاشیش رو کشید و فرستاد براش! استیو هم نقاشی رو دید و ازش تعریف کرد. خیلی خوبه که اوایل شروع کارش در مورد ایران شنید و حتی اینکه اینجا هم طرفدار داره و مخصوصا اینکه یک شخص برای اولین بار نقاشی اون رو کشید.
باران


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر