آرشیو شماره‌های مجله

آرشیو شماره‌های مجله
لطفا برای دریافت شماره‌های مجله روی عکس کلیک کنید

۱۳۹۲ فروردین ۷, چهارشنبه

چشمهایش

باشگاه نویسندگان (شماره دوم، آبان و آذر91)

برای «میم.اف.ان» عزیز 

این چیست در نگاهت ؟
-وقتی که برق چشم هایت روشن است- 
چیزی قریب که به قاف وغین غربتش مشکوکم ونمی دانم 
در توست یا که درمن است ؟
آزاده ای و رهایی مرام تو، ولی دلم
در پیچ و تاب فرار از دو دیده ات 
چون آهوی اسیری است که در فکر رستن است 
این چیست در نگاهت و این چیست در دلم؟ 
من سیر نمی شوم از این نگاه و خیره مانده ام 
هرچند چشم چرانی مرا قانون شکستن است 
دیگر نگاه نمی کنم پسر!
چه حاجت به چشم بستن است؟
هرگز مپندار که مرا این دوست، دشمن است؛
این ،آشنای قدیم من 
این 
درد بزرگ «هستن»* است.


*جایی در دفتر «هستن» از دردی بزرگ سروده ام، شب عاشورای سنه ی 1433 ، نگاهت را ضمیمه اش کردم ؛ مست نوشته است و بی هیچ ویرایشی برای تو .
ر.نوروز

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر