آرشیو شماره‌های مجله

آرشیو شماره‌های مجله
لطفا برای دریافت شماره‌های مجله روی عکس کلیک کنید

۱۳۹۱ اسفند ۲۵, جمعه

یک روز بارانی

باشگاه نویسندگان (شماره دوم، آبان و آذر91)

یک روز بارانی که شعرم نیز می آمد
با ابرها و آسمان ها گفتگو کردم

رنگین کمان محصول اعمال همین ها بود
رنگین کمان را با همین ها روبرو کردم

گفتم که من رنگین کمان ِ خسته و سردم
آغاز و پایانم درون گِل فرو رفته

فرقی به حال مردمِ شهرم ندارد که
رنگین کمان ِشهرشان از رنگ و رو رفته

با آرزوی دیدن یک روز بارانی
یک ساعتی می آیم و آرام می میرم

این سرنوشتم بوده از اول که یادم هست
حتما بمیرم آن زمان که اوج می گیرم

عاشق به دنیا آمدم، نه مثل آدم ها
از سوز و سرمای زمستانی نترسیدم

تا اینکه از دست قضا یک روز بارانی
رنگین کمان دیگری در آسمان دیدم

از گِل جهیدم تا در آغوشش بگیرانم
در پیش رویم او ولی کم رنگ تر می شد

با چشم دیدم مرگ یک رنگین کمانی را
آیا زمان، وحشی و قاتل، این قدر می شد؟

ای ابرها، ای آسمان ها گفتگو کافیست
درد دلم باید درون من نهان باشد

می آید آن روزی که بی باران و با باران
جنس زمین و آسمان، رنگین کمان باشد


آرش ِ سعدی

۱ نظر:

  1. درود
    نام مجله عربی است اقلیت و بسیار نازیبا و مذبوحانه است. به نظر نمی رسد که گردانندگان آن همجنس گرایان واقعی نیستند در کل از ادبیات آن خرده فرهنگ به دور هستند

    پاسخحذف