آرشیو شماره‌های مجله

آرشیو شماره‌های مجله
لطفا برای دریافت شماره‌های مجله روی عکس کلیک کنید

۱۳۹۲ دی ۲۹, یکشنبه

درد دلی از پرهام

باشگاه نویسندگان (شماره ششم، تیر و مرداد 92)


با سلام و خسته نباشید به مجله اقلیت و همجنسگراهای پاک و دوست داشتنی. 
راستش میخواستم کمی درد و دل کنم اینکه ما با تمام سختی‌های زندگی و شرایطمون تو این کشور، نا امیدی یا خستگی یا تنهایی و یا غیره اونقدر دنیای زیبایی داریم که از تمام زییایی های دنیا و قشنگی‌هاش برتره. احساس های قشنگ و زیبا و تخیلاتی که خدا جون تو وجود ما گذاشته گرچه برای غیرهمجنسگراها باور کردنش شاید سخت باشه و تا کسی همجنسگرا نباشه نمی تونه این حس رو درک کنه. اعتقاد من اینه که تمام همجنسگراهای واقعی (نه کسایی که همجنسباز هستند و ادعای گی بودن دارن یا افراد دروغی و...) این حس رو دارن و به جرات میگم تمام همجنسگراها ادمهای احساسی و پاک و دوست داشتنی هستند. تو دنیای ما جنگ و کشتار نیست، تو دنیایی که آدم‌های یقه بسته تظاهر به دین‌داری نمیکنن، تو دنیایی که هیچ آدم سیاسی وجود نداره که تظاهر به خوب بودن کنه، تو دنیایی که هیچ کس برای دستگیری همجنسگراها به خونه اونها یورش نمی‌برند، تو دنیای ما دروغ و دورویی نیست، تو دنیای ما بی‌معرفتی و نامردی نیست و... 
تو دنیای ما همه‌ی آدم‌ها حق زندگی کردن دارن تو دنیای ما همه‌ی آدم‌ها با هر نژاد و رنگ و شکل و شمایل آزادانه می تونن زندگی کنن و کسی حق دخالت تو کارهای کسی دیگه رو نداره و همه با آرامش و صلح کنار هم زندگی میکنن و به حقوق هم احترام میذارن. دیگه کسی بابت سیاه بودن، قد کوتاه یا بلند بودن، کچل بودن یا همجنسگرا یا دوجنسگرا بودن محاکمه نمیشه. دنیایی که احساس و عشق و معرفت حرف اول میزنه نه پوزیشن و پول و... دنیایی که آدماش عاشق و مجنون جفت خودشون هستن و اعتقاد دارن که خدا اونها رو کنار هم گذاشته و برای هم آفریده. دنیایی که هیچ کودکی تنها نیست و هیچکس گرسنه نمی خوابه و همه غذاهاشون با هم تقسیم میکنن. دنیایی که آدماش جفتشون با تمام زیبایی‌ها و ثروت‌های دنیا عوض نمی‌کنن.
زندگی همجنسگرایی پر از عشق و حرارت است حتی بیشتر، خیلی بیشتر از زندگی دگرجنسگراها چون علاوه بر احساس و عشق شدیدی که بین همسرها شکل میگیره سختی تشکیل زندگی و مشکلات جامعه برای ما به وجود آورده باعث می‌شه قدر زندگی‌شون رو خیلی میدونن. متاسفانه سختی زندگی تو این جوامع و دنیای دگرجنسگراها شعله عشق و احساس رو یه کمی کم کرده. تمام وجود یک همجنسگرا لبریز از اینه که یه روز به جفتش برسه و تا اخر عمر کنار هم زندگی کنن، احساس با هم بودن و کمک کردن به همدیگه تو زندگی احساس کنار هم بودن تو زندگی احساس عاشق شدن و...
متاسفانه تصور جامعه حتی با وجود دانستن فرق همجنسگرا و دگرجنسگرا اینه که شخص همجنسگرا فقط به فکر رابطه جنسی است ولی  همجنسگراها احساسی‌ترین آدم‌های دنیا هستن. با تمام این سختی ها باز یه راه میانبر هست که خدا به ما داده اونم قدرت تخیل و فکر و خواب‌هایی رویایی و... که ورود ما به دنیامون به دنیای عاشقی هست. راهی که هیچ کس جز همجنسگراها وارد اون نمی‌تونه بشه و راهی که هیچ کس نمی‌تونه اون از ما سلب کنه هیچ هزینه‌ای برای رفتن نداره و در رویا و تخیل خودمون بدون اینکه کسی مزاحم ما بشه و هزینه کرده باشیم به جفتمون و به شخص رویاهامون می‌رسیم و تو اون دنیا عاشقی میکنیم هم عاشق خدا و هم عاشق جفتمون؛ باهاش صحبت می‌کنیم باهاش حرف می‌زنیم ساعت‌ها، روزها، ماه‌ها و سال‌ها کنار هم هستیم تا تو دنیای آخرت به هم برسیم.

بله در صورت اتفاق نیافتادن یا تونستن تو جامعه به‌خاطر محدودیت‌ها ما دنیایی داریم که می تونیم از بند این دنیای مادی و پر از جنگ و ظلم فرار کنیم به راحتی و بدون سختی دست جفتمون رو بگیریم به هر کجا که میخوایم بریم و شاید در زمان خواب دیدن و یا به رویا فرورفتن روح ما از بدنمون جدا شه و به کنار جفتمون بره و یا شاید در این دنیا روح‌های ما همیشه کنار هم باشن و به دنیای زیبای ما بروند وهمیشه به شادی و لذت و ستایش خدایی که این دنیای زیبا رو آفریده بپردازند.
با برگشتن از سفر مطمئنا تمام بدن ما انرژی خاصی میگیره شایدم تشک خیس بخاطر اشک‌های یواشکی برای تنهایی و غصه خوردن‌ها بخاطر تنهایی و سختی و مشکلاته. همه این دنیاها زیباست حتی اون حس غم بخاطر نرسیدن به جفت چون هر چقدر سختی راه بیشتر باشه رسیدن شیرین‌تر خواهد بود. دنیایی که خدا به ما داده اونقدر زیباست که حس غم هم تو اون یه تجربه پر از آرامش و زیبایی داره چون مطمئن هستیم خدای مهربان سختی اقلیت‌های جنسی در زندگی رو آخر تبدیل به پاداش میکنه و هرچقدر سختی ما تو این مسیر بیشتر باشه آخرش شیرین‌تر خواهد بود. هر چقدر در این دنیا عاشق‌تر باشیم بیشتر حس خوشبختی و زیبایی رو درک خواهیم کرد.
نمیدونم گفتن بقیه حس ها خیلی سخته چون کلمات این دنیا مادی قادر به توصیف اونها نیستن. اما اگه یه روزی این حس‌ها تو این دنیا به واقعیت تبدیل شد خواهشم اینه که مراقب جفتتون باشید چون راحت به دستش نیاوردید. به یاد اون شب‌های گریان به یاد اون روزهایی که لرزید بخاطر حس تنهایی،  به یاد اون فکر و خیال‌هایی که کردید، به یاد اون غصه خوردن‌ها،  به یاد تمسخر دیگران، به یاد تهمت‌زن دیگران، شاید به یاد اون کتک خوردن‌ها و تمسخر تو جمع و به یاد و... اگر هم به جفتتون نرسیدید تو این دنیا مطمئن باشید دنیای آخرت بی‌نهایت راحت‌تر و زیباتر خواهد بود و برای همیشه کنار جفتتون راحت زندگی خواهید کرد.

پرهام



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر