آرشیو شماره‌های مجله

آرشیو شماره‌های مجله
لطفا برای دریافت شماره‌های مجله روی عکس کلیک کنید

۱۳۹۲ بهمن ۴, جمعه

پرواز

باشگاه نویسندگان (شماره ششم، تیر و مرداد 92)


واقعا حرف زدن دیگه کافی نیست؟
توی گل خونه قلبم جای هیچ گلی جز تو نیست

تار و پود وجودمو رشته رشتهی وجودت ساخت
شهادتین مرگ من اسم و یادته اما مرگ از وقتی صورتتو دید خودشو باخت

حقیقت فقط تو و منیم دیگه نگیر بهونه
تو درخشانی مثل یه رویای کودکانه

کنارم بشین و کمربندتو ببند 
تو کل زمان سفر میکنیم پس جشماتو ببند

بشین کنار من که بیرون جنگله
آدما و قانون هیچ. فقط جنگه

بگیر بشین و از نمایشم لذت ببر، تو اولین و تنهاترین لذتی
همه جا رو برات پر میکنم از قلب وعشق. پیشم بمون بی هیچ ذلتی


چراغارو خاموش کن و ببین نمایش محبت منو
اینجا کسی نیست جز من و تو 

با من برقص، کثیف برقص. دستام دور کمرته
بچسب به دیوار، حالا لب رو لبم و دستم دور گردنته

با یه بوس از لبات یه دور تو بهشت میزنم
با یه جرعه از گیلاس شیطان وجودم برمیگردم

تو ملکه هر شب و روزی. ما باهم یه فاجعهایم
وقتی باهم بخوابیم مثل دوتا فاحشهایم

با بوی سیگار و مشروب لبای هم دیوونه میشیم
زمان رقص برای هم دوتا عاشق ویرونه می شیم

ما مال اینجا نیستیم بالامون کمکم داره در میاد
میریم و پرواز میکنیم. نمی بینن؟ چششون دراد

بازیار



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر